reklama

Výsada šťastnej manželky

Môj manžel je chlap zo železa. Presnejšie s kusom železa v kľúčnej kosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Minulý týždeň sa jeho sen o účasti na Dynamax Pionier Cup-e, kde je vraj každý víťazom, skončil pádom na zem a zlomenou kľúčnou kosťou. Pri poľnom tréningu neodolal radosti z jazdy v polohe vzpriamenej, a tak sa zblízka zoznámil s úrodnou pôdou našej vlasti.Po štyroch prebdených nociach, kedy nebol schopný ani sedieť, ani ležať, sme ho odviezli do nemocnice na operáciu.A tak teraz chytá parádny signál na telefón a ešte celého pol roka bude.Ja ho obliekam, vyzliekam, umývam, strihám mu nechty, držím mu jogurt, kým on doň zabára lyžičku. Skrátka objavujem nový rozmer lásky a manželstva."Ty musíš byť strašne šťastná," díva sa na mňa zarastenou tvárou. (Oholiť ho zatiaľ nedokážem.)"A to už prečo?""Že sa o mňa môžeš starať," usmeje sa.Som. Keď dotiahnem to s tým holením, tak ma v starobe nič neprekvapí.Rozmýšľam, že si vyjdem trochu sa pojašiť aj ja. Aby bolo aj moje veľké tretie dieťa také šťastné ako ja...

Silvia Sabová

Silvia Sabová

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Strapatá matka kričiaca z pivnice... Zoznam autorových rubrík:  Poviedky - bez cukruPoviedky - trochu cukruPoéziaAko si tu žijemeZo spomienokJobSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu