reklama

Hviezdny prach

"Už si začala upratovať?" "Čo?", pýtam sa a hlúpo gúľam očami. To mi ide, akoby som to mala vrodené... „Ale veď do Vianoc je už iba týždeň!“ „Aha, áno...“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Moja odpoveď sa síce týka termínu, ale druhá strana je nanajvýš spokojná. A zase sa mi nechce ani trochu niečo vysvetľovať. Jej už po dome nebehajú deti, nesnažia sa kŕmiť mravcov a vyvolávať prachové tornáda. Nakoniec, jedného zo svojich poriadkokazcov má dlhodobo uloženého u mňa.Hrám sa s deťmi. (cítim, ako na mňa uprene hľadí mop, opretý v kúte, keď idem do kuchyne po čaj)Spoločne pečieme medovníky. „Nie Kubko, naozaj nemôžeš vytvarovať z cesta Ježiškovu riťku!“„Ale si hovorila, že môžeme, čo chceme...“(prachovka je opustená, sama, pustíme ju von)Len tak sedím, nič nerobím, je mi fajn, vyhrala som v šachu a medovníky sme uhrali na Ježiškovu hlavu.(nakoniec to vyhral špinocuc)...„Práši sa z vysávača...“(asi praskol sáčok)„Ježišmária, šak to horí!!!“(celá sa bojím a potím, elektrika nie je moja kamarátka, vyťahujem nebezpečný predmet zo zásuvky)Prichádza na scénu hrdina mojich najtajnejších snov. Zamyslene sa díva cez dymovú záclonu, hmká, uhmká, ochká aj krochká a nakoniec vyriekne jednoznačnú diagnózu:„Moc vysávaš.“Prekvapene vzhliadnem a vytiahnem balíček kariet. Zase to vyzerá na pokojné Vianoce.(Ako hovorieval dedko:„Radšej na Vianoce po kolená v ho..ách chodiť, ako pred nimi po kolenách loziť.“)

Silvia Sabová

Silvia Sabová

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Strapatá matka kričiaca z pivnice... Zoznam autorových rubrík:  Poviedky - bez cukruPoviedky - trochu cukruPoéziaAko si tu žijemeZo spomienokJobSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu