reklama

Pamäť

Čo sa ti v škole najviac páči? Jedáleň... Prečo som ešte stále nedostal poznámku? Učenie ma nebaví. Naháňali sme sa. Nudili sme sa. Desiatu som zjedol. Fľašku som zabudol. Zabudol som kde. A Tomáš má supišné nálepky Spájdermana, dve trojky a tri sedmičky. Aj ja také chcem, aby sme mohli meniť, môžem? Kúpiš aj mne také? Tak kúpiš? (Nekúpim.)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Mamička, on nepočúva. Šesťkrát som ho vyzvala, aby priniesol zošit, až som začala mať strach, že trpí nejakou sluchovou poruchou. Na výzvu prestávka reagoval okamžite. Strach ma prešiel. (Aj mňa...) Mala som už takého žiaka, trvalo to až po štvrtú triedu. (Strašne sa teším na svetlú budúcnosť...)Neviem, čo sme robili. Už som zabudol.Na obed sme mali zeleninovú polievku a potom mäsko s knedľou. Mňam!Čo máme na večeru?Langoše a šošovicovú polievku. Mňam...Uvedomujúc si riziko prirovnávania k staršiemu súrodencovi, prirovnávam k staršiemu súrodencovi.Citujem: "A to by vám jeden taký nestačil?"Tak čo ste dnes vlastne robili?Bóóóže, bodkovali sme papier a kreslili slimákov.Myslíš takto?Asi. Už neviem.A išlo ti to?Asi áno.(A just nekúpim.)Jááááj a v školskom klube (chvíľu mi trvá, kým si toto pomenovanie zaradím - za mojich čias to bola družina) majú Úžasňákovské hračky. (Tie nekúpim tiež.)Tak sa mi úspešne podarilo zaradiť aj druhého potomka do výchovno-vzdelávacieho procesu, školou zvanom.Bola som aj ja taká? Neviem, nepamätám si. Zabudla som...Odchádza kamsi za svojimi vlastnými prioritami.Moje mihalnice mu v údive mávajú na pozdrav.

Silvia Sabová

Silvia Sabová

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Strapatá matka kričiaca z pivnice... Zoznam autorových rubrík:  Poviedky - bez cukruPoviedky - trochu cukruPoéziaAko si tu žijemeZo spomienokJobSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu